torsdag 17 februari 2011

Ombyggnad i såboden...

Jaha, då har jag startat ett projekt till...! Ibland undrar jag vad jag håller på med... startar hela tiden nya saker innan jag är klar med dom andra! Och så är man ju tidsoptimist... jag hade ju tänkt att jag skulle hinna att börja bygga upp hyllorna i kväll. Men det hann jag ju inte! Jag hann bara riva. Jag vill återvinna allt så jag drog ut alla spikar och demontera allt försiktigt en och en, det var det som tog tid.

"före"


"efter"
I morgon.... eller en annan dag får jag fortsätta, får se om jag orkar hålla på i morgon efter jobbet... nu är jag Bra trött, men det är ju inte konstigt, jag vaknade kl 4,00 i morse och kunde inte somna om, så jag gick upp och plantera om mina penser... odlingstok som man är... =)

2 kommentarer:

  1. Toka där...kl 4. jag har i alla fall förstånd att ligga & skruva på mej :) Tidsoptimist nr 2 har du här, försöker lära mej att jag inte hinner ALLT jag VILL göra (ha,ha) Fint kommer det nog att bli i din odlingbod, ser fram emot resultatet.
    // Susann

    SvaraRadera
  2. hihi, när man vaknar så pigg som jag var då, var det bara att passa på =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10