onsdag 16 februari 2011

En sväng till lotten...

Det känns som det aldrig ska ta slut! All denna SNÖ! Men tänker jag tillbaka så brukar ju februari vara den snörikaste månaden på året, suck! men att vi i Stockholm kan ha så här mycket... visste jag inte.


Jag önskar mig verkligen en ny kamera... 
nu tar jag bilderna med min mobil, den är visserligen bra för att vara en mobil...

Nu ska jag ta mig till jobbet... 
jobbar 11-19 idag, och i morgon är jag ledig
för jag ska jobba i helgen, så i morgon tänkte jag ta tag i min såbod =)
Måste fixa plats till alla sådder jag ska sätta i mars.

Ha en bra dag
Kramis Mari

3 kommentarer:

  1. Himmel vad mkt snö ni har! Här i södern är det mesta borta. Några snöhögar efter skottandet. Men ...
    det finns hopp :)
    // Ha en bra torsdag, Susann

    SvaraRadera
  2. Vad konstigt, nu har jag svarat på detta tre gånger? få se om min kommentar kommer med nu då?

    SvaraRadera
  3. Nu gick det att kommentera... vad jag skrev var.
    Susann
    Har ni nästan snöfritt redan? Gud vad skönt, då kan du snart använda ditt växthus =) kramis/ Mari

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10