söndag 27 februari 2011

Fototriss - STOPP

Jag kan ju inte låta bli att vara med på Fototriss oxå...  (är med i Blommiga Fredag)
Nu har jag ju inte tagit bilder till detta temat "Stopp" egentligen har man ju hela veckan på sig att hitta bilder men jag har några bilder som jag tycker passar in... Den första bilden jag tänkte på var...

1. Vägen som plötsligt fick ett "stopp" 
Undra vem som planera denna väg?
- ops en stolpe i vägen?!

2.Grindar symboliserar "stopp"
Det är min grind till min trädgård...
Ett stopp till Shaggy
så han inte rymmer då jag pysslar i trädgården.

3. Stopp i trädgården.
26 november kom snön och satte stopp!
Hann inte få ner alla lökar =(

Fler fototrissar med temat stopp hittar du här. ----> länk

7 kommentarer:

  1. Man vill ju få ut bilderna så fort som möjligt:) Tydlig stopptriss!

    SvaraRadera
  2. Ja vägen verkar lite dåligt planerad :P

    SvaraRadera
  3. Tvärstopp.... :-) Bra trissat!!

    SvaraRadera
  4. Till och med hunden verkar fundera över vart vägen tagit vägen

    SvaraRadera
  5. Rolig och bra tolkning av temat! Det är kul med olika bloggutmaningar, att fundera själv och se andras lösningar.

    Svar från min blogg:Tack, vad kul att du gillar texten! Och tack så mycket för lyckönskningen, jag ser faktiskt fram emot förlossningen även om det känns lite läskigt oxå... Men jag är mest förväntansfull, verkar så häftigt!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Det där vägbygget var sannerligen ett mysterium. :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10