torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅR....

Ja då var det ÄNTLIGEN Nyår :)
Jag tycker om nyårsafton, för mig betyder det att det gamla "tråkiga" är borta och jag kan ta allt "nytt" med nya friska tag....


Året som varit..... 
Har väll varit si så där... hade önskat att vi gjort mera tillsammans! Men ungarna är ju stora nu 14 och 15 år och vill göra lite som dom vill :) vara med kompisar är ju viktigt i deras ålder. 
Vår tid med dom kommer snart tillbaka :) kanske nästa år... :)
Nästa år ser jag framemot... hoppas vi gör mera ihop då.


Jag bara ÄLSKAR min trädgård, har ju alltid velat haft någon hobby att pyssla med, och i år har den varit toppen, blev ju med växthus och odlingslott. Har väll ägnat lite mycket tid där själv.... men nästa år kanske familjen vill vara med lite ;)


På jobbet trivs jag, men inte med arbetstiderna. Jag saknar att kunna äta middag med familjen. Nästa år har vi sagt att det ska bli ändring... när jag slutar kl 18 (två dagar i veckan) då SKA vi äta tillsamans :) Nu är det ju inte läge att byta jobb men jag kommer nog framöver att försöka hitta något annat som har lite bättre arbetstider... eller om man kan gå ner i tid det vore det ALLRA bästa :)


Resan till Thailand känns sååååååå långt borta! vi stack ju den 6:e januari så det är ett år sedan, på sommaren var vi hemma! för vi hade inte råd att resa någonstans. Får se hur vi gör nästa år, hoppas förstås på att vi gör en resa i sommaren som kommer...


GOTT NYTT ÅR.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10