söndag 20 december 2009

Bilder från i April...


Äntligen lite vår och värme nu är det såååå skönt att ta promenader i skogen igen

Blåsippan har kommit.... vårtäcken



Min underbara hund :) han ÄLSKAR att rulla sig i löven...
Ser ni fram och bak???



Min frösådder ute i boden, där håller jag 15 grader för då mår dom små bäst.



Under bänken växer tomater och gurkan på sig,
Förbereder till växthuset...http://www.pic4ever.com/images/4hu5109.gif 



Köpte en uppstammad Rosmarin till Uffe som vi kan ha i växthuset.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10