söndag 1 januari 2012

Jag är så ledsen att jag inte kan kommentera hos er...

Nu börjar det bli väldigt tråkigt att jag inte kan ge er en hälsning från mig =(.

Vad kan det bero på? Har jag någon inställning som inte stämmer???

Så här är det... när jag är inne hos er som har kommentar rutan "i bloggen" ser det ut så här...

jag tog en bild av vad jag ser...

och som ni ser är fältet tomt? Det ska ju finnas alternativ där, dels mitt namn "blomkronan" eller om jag vill kommentera som anonym, som jag aldrig gör, men alternativet ska ju finnas där!  


Sen hos er som har "poppupp" kommentar ruta


hos er kan jag kommentera =)

Är det någon som känner till varför det är så för mig eller var jag kan vända mig för att få hjälp...
Jag har visserligen inte provat att hitta någon support, jag ska försöka med det.
Men jag tänkte att jag kollar med er först =)


Tills vi hörs igen... i er blogg
Så vill jag hälsa er Gott Nytt År 
och en go fortsättning

KRAM MARI



8 kommentarer:

  1. När jag hade problem med allt i min blogg så sen dess har jag när jag loggar in kryssat av rutan med att jag vill fortsätta vara inloggad. Men har jag det krysset ifyllt har jag fortfarande problem. Blir ju mera inloggningar hela tiden lite tröttsamt men vet inte heller vad jag skall göra åt det. Kanske dax att gå in på Fixa din blogspot igen. Där brukar man alltid kunna få råd. Stor kram till dig/Gela som fortfarande är utan mobil telefon...

    SvaraRadera
  2. Hej Mari!
    Goffortsättning på nya året! Jag ser att du fått det svar från Gela som jag tänkte på... Av någon anledning så kryssar den där rutan ("håll mig inloggad" i sig själv emellanåt, vilket ju är mysko....
    Kram H.

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år vännen! Ibland har jag det problemet oxå, då brukar jag skriva en kommentar och trycka på publicera, då kommer det upp felmeddelande att man måste välja identitet o då brukar det funka... För säkerhets skull kopierar jag kommentaren först, ifall det blir fel o allt försvinner! :)

    Hoppas det börjar funka igen, jobbigt när det strular!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År och god fortsättning, Mari! Även jag tänkte på samma svar som Gela redan gett dig, det hjälpte mig när jag inte kunde kommentera. Hoppas att det löser sig! Kram! Mia

    SvaraRadera
  5. Samma problem hade jag men gjorde som dom ovan skrivit och då funkar det! Såg att du kunde kommentera hos mig så det verkar att ha löst sig för dig! God fortsättning på det nya året!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Trist när man inte kan göra som man vill...men har du kollat in på "Fixa din blogspot" ? Där kan man oftast få hjälp samma dag.
    Jag har en gadget du kan klicka in dej på på min blogg.
    Kram & lycka till

    SvaraRadera
  7. Du har redan fått god hjälp ser jag. Viktigast är att strunta i att fortsätta vara inloggad.
    28 grader inomhus - herregud! Försöker han steka er?:) Men givetvis är jag glad att våra stockar kommer till nytta!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej allihop tack för alla tips, nu har det gått att kommentera några gånger (som Irene märkte =). Inte varje gång =(. Men loggar jag ut och fixar och trixar så kan det gå till slut =).
    Om vi är flera som har detta problem borde Blogger fixa problemet... jag ska påpeka detta för dom.
    KRAMIS

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10