tisdag 27 april 2010

En härlig ledig dag på lotten.

läs här om min dag på lotten

Vädret var underbart i dag, och shaggy tycke oxå om att vara med mig i dag. Dom andra dagarna har det varit regnigt blåsigt och kalt och det gillar inte han =) och han ska vara en hund!!!
Shaggy älskar ju att rulla sig... idag hade dom klippt gräsmatten och det är mysigt

på skogspromenaden i dag fick jag äntligen tag på lite bilder på tussilago och blåsippor.




ÄNTILIGEN
jag blir så glad över att säsongen är I GÅNG

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har tappat bort lappen på en av mina fröpåsar med gröngödslingsväxter... Jag köpte ju tre påsar, en är bovete, en blodklöver men vad är den tredje?!? Vilka köpte du? Så kanske jag kan lista ut vilken min tredje är... Annars får jag så ändå och gissa när det kommer upp... ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag köpte blodklöver... så det blev väll inte till någon hjälp för dig. Kolla på Fobos hemsida det kanske står där vilka sorter dom har.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10