måndag 19 juli 2010

Solbränd!!!

OJ, vilken dag jag fick på min första dag på semestern. SMHI hade sagt att det skulle bli "milt" När jag åkte ner på lotten vid 11 tiden var det helt lagom, inte för kalt och inte för varmt det var perfekt!

Eftersom jag bara hunnit ner och "bara" vattnat den sista tiden...
Stod det på min att göra listan" högst upp!! - RENSA OGRÄS. Jag ägna några timmar åt att riva och slita ogräs varvat med vattning. Solen sken och sken... när kl var 16 stod jag inte ut längre! Jag satte mig i bilen och kände hur det brände på axlarna, det kan bli svårt att sova i natt!!

Men innan jag åkte hem startade jag ett nytt projekt =) Jag skriver vidare om det i min blogg om lotten.

edit: Jo, föresten det kom inget regn här om dan!!!

uppdatering... jag tog ett kort på min rygg *fniss* inte visste jag att jag kunde bli så "brun" på en gång, och det gjorde inte så ont i natt ??? konstigt??? Men jag är glad för det och nästa gång ska jag ha en tröja...

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10