torsdag 17 juni 2010

Nu var det dax.... att måla

OJ... när vi köpte huset för 12 år sedan sa besiktnings mannen att vi nog skulle tänka på att måla om inom två år... *=), det gick visst 10 år extra *ler*

När jag kom hem från jobbet var ställningen på plats... Nu ska fasaden tvättas!!!! fy sjutton....Det tog sin tid! 
Höjdrädd som jag är så gjorde jag bara halva, gubben får ta resten...


Det var plankorna vid fönstret som var värst!!
Vi har köpt nya... och ska byta allt.


Vid fönstret på övervåningen
Där har man ju inte kommit åt att kolla tidigare
Fy vad det såg ut. Vi vänta nog för länge...!!!!'


Men det kommer bli sååååååå fint =)

Nu ska allt skrapas och tvättas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10