söndag 13 juni 2010

Min baksida...

Det börjar ta form =) Jag är nästan klar... *ler* jag kan väll inte bli klar... för jag hittar hela tiden nya projekt.
Men eftersom det har regnat så den sista tiden har jag inte kunnat måla klart pergolan. Blommor ska planteras i amplarna, och lite rädisor och sallad ska planteras i lådan som är "tom".


Shaggy gillar sin plats mitt bland växterna.

Busktomaten börjar mogna...

Tomaterna och paprikan jag satte in i växthuset
 för någon vecka sedan i växthuset
har äntligen etablerat sig och börjar växa

En tomat paprika är på väg =)

Nu hoppas jag att vädret håller i sig,
 för nu ska jag ut och fixa marken framför växthuset,
 bygga en stenkista och dra in vatten i växthuset.

HA EN SKÖN DAG =)


2 kommentarer:

  1. NÄMEN!!! :-) <3 -Guuuud, vad fint du har gjort!!!
    Vad mycket du har åstadkommit... Jag blir sååå avis... men du vet att jag är INTE missunnsam!
    Jag är glad för din skull, det vet du!
    *************************************************
    Och du har både tomatkart och paprikakart...
    Nu är det bara Go-karten som fattas... *fniss*
    Kramar från Tokmaja Sussie.

    SvaraRadera
  2. Go-kart... vilken bra idé... får se om jag kan bygga en bana mellan växterna *garv*

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10