söndag 25 september 2011

Fototriss - fönster


OPS!! 
Råkade lägga in fel länk till fototriss -ROSA





Helena vilket kul tema du kom på! det passa mig... 
eftersom jag precis har varit i Italien och tagit kort på just fönster =)

I Italien har dom fönsterluckor för alla fönster
pga värmen har dom luckorna stängda
trist för dom bara! som bor där...
det blir ju mörkt inomhus även dagtid!
Men själv tycker jag det blev en fin bild =)

Balkonger hör ihop med fönster i Italien
inge plast eller plåt här...
(som vi har)


Skyltfönster... från gallerian i Milano
Jag tog bilden för min chef heter Stefan och håller på med el

För er som inte vet vad fototriss är läs om det HÄR

8 kommentarer:

  1. Åh vilken vacker balkong!! Det blir min klara favorit!
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också att fotografera med denna vinkel :)
    Kul med trean :D Favoriten blir dock mittenbilden :)

    SvaraRadera
  3. Härlig miljö att fota i, blir längtande dit. Javisst har de fina balkonger. Trean var kul och en läcker bild också:).

    SvaraRadera
  4. Mysig miljö, jag gillar balkongen och skulle inte ha något emot att ha en sådan :)

    SvaraRadera
  5. O, vilka härliga fönster.

    SvaraRadera
  6. Perfekta fönsterbilder, bra triss

    SvaraRadera
  7. Snygga fönsterbilder. Hoppas El-Stefan uppskattade sitt fönster. :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10