torsdag 24 mars 2011

Trädgårdmässan dag 1 - 2011

Jag gick upp tidigt så jag kunde "hänga på låset"

Det första jag såg... eller rättare sagt INTE såg 
var att hela entren var tom??
Där brukar man kunna titta på en massa fina inspiration utställningar.

B-hallen var stängd för dom byggt ut A-hallen
(det visste jag om)
men jag upplevde att mässan var betydligt mindre i år =(

Lite bilder tog jag...
Massor med blommor fanns det på mässan =)

blomlådan.... tummen upp
kul idé


Världens FULASTE växthus!!
Vem betalar 9990:- för detta???
Fördel... man kan inte behöva bygglov för denna?

SÖTA <3


Kul idé...

VILL HA så häftiga =)
Visst? var dom fina =)
liknar en idé jag haft =)
kul att få se hur det kan bli
Den här gilla jag =)
Men priset på bollarna, gilla jag mindre!
Jag hade tänkt använda mig av olika plåtbukrkar.

Att det ska vara så poppis med såna här lådor!!!
Det går ju inte att få tag på!!


Vill ha i trädgården hemma 


Wexthuset där handlar jag varje år
hon har så mycket bra ha saker

Hon har massor med bra saker
jag köpte flera såbrätten =)

Annorlunda växthus


6 kommentarer:

  1. Åhh vad synd att jag inte visste att du skulle gå idag. Då hade jag också åkt till mässan idag ju. Nu blir det imorgon, lilleman följer med. :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Härligt! Vi ses senare!
    kram

    SvaraRadera
  3. Snygga bilder, har faktiskt fått tag på en sådan låda. Lyckades med övertalning...
    Birgitta:-)

    SvaraRadera
  4. HEJ HEJ
    Kul att träffas och nu äntligen hittade jag hit. hittade jag hit. Det där sista växthuset är ju bara helt underbart.Jag är gäst hos Laila just nu men inmorgon skall jag åka hem.
    Ha det gott
    Skall bli kul och titta in när det våras hos dig
    Annika

    SvaraRadera
  5. Hej Blomkronan!

    Lite avis på alla som kommer till mässan. Kan inte själv.

    Visst har Wexthuset fina grejer.

    Hoppas du har en skön helg.

    Birgitta alias Red Top

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder och många kul idéer du hittat! Sånt där rutnät med krukor skulle jag också vilja göra, och visst vore det snyggt med plåtburkar också!

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10