onsdag 31 augusti 2011

Forts. Wij trädgård

Vad kul att ni gilla min berättelse om dagen på Wij

Här har vi kommit upp till Roesnträdgården, MEN inte en enda bild tog jag på rosorna!
Jag vet inte varför? Jag fastna nog helt för klematisställningarna som stod på sidan.

Så fina ställningar synd att man inte kan svetsa...
det finns ju så mycket fint man hade kunnat göra då.




Bredvid rosengården var örtagården
Här var det lika dant???
Jag hade inte tagit kort på odlingarna!
Jag fastna för det fina växthuset =)

Växthus och skjul var ihopsatt
Man kunde gå via växthuset in i skjulet
Så praktiskt, så ska jag ha det...
man får drömma lite =)

tänk på att alla bilderna är klick bara
man ser bättre alla detaljerna 







Skjulet som stod bredvid växthuset gilla jag mycket
det såg "omålat" ut... vackert.


Nu hinner jag inte mera...
idag tog det ovanligt mycket tid! att lada upp bilderna.
Dax att åka och jobba...

Ha en skön dag

2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! Vilken tur att du fick med några på det fina skjulet i örtagården - och det VAR väldigt svårt att fokusera på rosor, som knappt blommade med dessa fantastiska klätterstöd! Vill göra! :) Mia

    SvaraRadera
  2. Gör inget att rosorna inte kom med :)
    För klätterställningarna var så fina.
    Detta kan jag ju lägga till på "Vill ha listan" TACK för detta tips.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10