tisdag 30 augusti 2011

Forts. Wij trädgård

Ja det blev ju en hel del bilder som jag måste visa =)
Men jag ångrar att jag inte tog mera...

I köksträdgården 
Det här gilla jag, den yttre raden var fylld av tagetes,
 dahlior och kronärtkockor.


Härligt att få se kronärtskockorna
för jag får ju inga på mina plantor =(

lök och sallad i massor
Allt som serveras på restaurangen kommer här i från.

avis... här fanns det inga sniglar.
salladen var hur fin som helst

och jag hitta även ett fält med ringblommor som jag älskar =)

Så fin =)

Ringblommor blir så fina på bild =)

Dom har ju trädgårdskola på Wij
här är elevernas lotter

Kul!
klicka upp bilden så ser du bättre.

Här var det dax för lunch 

---------------------------------------------------------

Och nu är det dax att göra sig klar för att åka till jobbet
Så jag berätta mera när jag kommer hem =)

HA en härlig dag


3 kommentarer:

  1. Tack för fler fina bilder! Ser fram emot fortsättningen! Visst är det kul med trädgårdsutflykter? :) Mia

    SvaraRadera
  2. Så mycket fina bilder du har tagit, och vackert väder ser ni ut att ha haft...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder ! Kul med "trädgårds"majoren med hatten.
    Ser fram emot nästa kapitel !
    // Susann

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10