söndag 10 juli 2011

Äntligen har kameran kommit hem =)

Min kamera har varit i Italien en vecka med...
Gubben och Sonen som åkte ner tillsammans med laget besående av 25 st 16 åringar, för att spela i Italy Cup. Italiens största fotbolls cup. I sonens grupp var det 6 lag, med mycket bra killar som spelar i sina länder i div 1. Våra killar spelar i div 2, så vi hade räknat med stort motstånd. Lagen var från Mönlycke (från sverige) Frankrike, Tjekian, USA och Danmark (i grabbarnas grupp).

I 37 graders värme spela dom match efter match.... att dom orka!?

 Här är gänget samlat inför Finalen... =)


JA, grabbarna var så duktiga att dom kom till FINAL
3-3 sluta finalmatchen och grabbarna förlora med 5-6 i straffar!!
Trist men ändå... 


Ett MYCKET glatt gäng över en 2:a plats

här har ni en stolt Mamma =)

MYCKET bra jobbat grabbar...
 2:a i Italy cup 2011


1 kommentar:

  1. Grattis till 2:a platsen, förstår att mamma är stolt...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10