torsdag 14 januari 2010

En ledig vardag...


Ledig dag i dag och tog bilen ner till lotten det var "bara" -4 grader ute, så Shaggy klara att gå en längre sväng idag. Varför kan inte solen skina när jag är ledig :(. JA, JA jag ska ju jobba i boden så det kanske inte gör så mycket. Jag jobbar varannan helg så då får jag en vardag i veckan ledig i stället.
Den dagen är den bästa dagen i veckan... jag får göra vad jag vill! Barnen i skolan... gubben på jobbet... *mys*.

Som ni ser på bilden inte mycket att titta på! Lotten är täckt med snö, och man kan se att ett rådjur har passerat över i snön.


Vägen hem, lite längre fram till vänster bor jag :)
Jag bor i ett radhusområde. Min tomt är inte stor, men det är väll tur det. För annars hade jag nog inte hunnit med allt jag vill göra och gör! För det är inte många "måsten" jag gör nu förtiden. Meningen med livet kan ju inte vara att man ska städa jämt! :)




Shaggy med snö i skägget :) han kan aldrig titta på mig när jag ska fota! titta säger jag och han tittar bort... jag måste hitta på ett annat ord, för fotograferngen, för han tror ju att det kommer någon, när jag säger "titta".

Nä nu måste jag ut i boden och jobba :) MÅSTE bli klar med en del i dag.






Edit: Jag fick till det i boden :) Sålådan är klar... jag skrev om det i inlägget om Odlingsboden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10