lördag 13 juli 2013

I många år har jag drömt om att få åka på en trädgårdsresa...

Nu ska det bli av :). Bondjäntan och jag ska iväg... på onsdag och jag kommer äntligen få en anledning att börja blogga igen... om trädgård :). Det har ju varit si och så med mitt bloggande på ett tag. Jag saknar det och er... då jag inte har bloggat, har jag heller inte följt era. :(

På onsdag bär det iväg... vi ska börja på Gekås i Ullared och där införskaffa allt vi behöver eller vill ha... hihi det finns ju massor med bra ha saker där :).

På Bondjäntans blogg... kan ni se vår tripp... Återkommer hit, då vi är på väg... :)




3 kommentarer:

  1. Vad kul med trädgårdsresa!
    Ha det bra nu!

    SvaraRadera
  2. Välkommen, det ska bli så roligt att träffas IRL!

    SvaraRadera
  3. Härligt med en trädgårdsresa,blir alltid några nya tips.
    Birgitta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10