söndag 14 november 2010

Bilder på snön som kom den 9/11

På ett dygn kom denna snö... från ingenstans!

När jag ladda in bilderna från mobilen till dator, försvann dom??? 
Nu när jag skulle leta efter andra bilder hitta jag dom =)
Så då måste jag ju lägga in dom på bloggen för att det måste minnas!!

Bara galet mycket snö i november

Så här är man inte van att se växthuset...
Idag söndag den 14:e har nästan all snö töat bort... skönt!
det ska vara plus grader ett par dagar till.
Hoppas nu att det stämmer för jag har fortfarande inte hunnit fått ner lökarna i jorden.
jobbat i helgen =( och ledig först på onsdag.

Det är dessa lökar jag vill ha ner i jorden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Jag går ut i april och kommer in i oktober
om ni undrar var jag är...
så är jag antingen på Lotten i odlingsboden eller i trädgården.

Lämna gärna en kommentar,
jag blir så glad då jag får en hälsning =)

Välkommen tillbaka
och ha en skön dag!

Mitt växthus

Mitt växthus
Mitt växthus fick jag i 40-års present av familjen. I Maj 2009 var det på plats. Klicka på bilden så får du se hur det gick till... UPPDATERAT SIDAN 18/12-10